مؤامرة

انهاردة يوم مش طبيعى
......
انا قولت ارفه عن نفسى شوية ..انا محبوسة فى عقلى بقالى كتير...وعمالة ااقول
الاستفتاء...هقول ...ايوة طبعا
......
وبعدها بساعة هقول لأ
طبعا هقول لأ.....انا مات ليا اكتر من خمس اشخاص اعرفهم
والناس دى مامتتش علشان نعيش فى ظل دستور ...اعوج واعور ..واعمى
المهم كان فى معرض.....وانا مشتركة فيه
....قولت برضة اروح اشوف شكل لوحتى على الحيطة شكلها ايه؟
قبل ما انزل ...والدتى الله يكرمها ....قالتلى لازم اعمل الغدا قبل ما انزل
.......
عملت الغدا...وبالنسبة للخريطة
احنا ساكنيين فى مدينة 15 مايو
اى خارج حدود كوكب الارض.....وللوصول للمهندسيين فى كوكب الارض...
يتوجب عليا انى اركب ...3مواصلات ...مع شوية مشى على الرجل هنا وهناك
المهم
.....نزلت متأخرة شوية
ولما لقيت الميكروباس....كان فاضل يجى 30 شخص علشان يتكرم علينا ويطلع
وبعديين روحنا....على حلوان...طبعا سوق
....ولا مانع من زعدة هنا...بصة هناك
الهدف دلوقتى هو المترو......
الحمد لله وصلت المترو ....ركبت متأخرة يجى ساعة الا ربع ولا حاجة
.....
الحمد لله وصلت بعد ساعة
ملقتش طبعا اى ميكروباس \تاكسى\حنطور
اركبه
......
كانت الحاجة الوحيدة الموجودة....
عربية اسعاف لقيتها بتقول كدة
"انت ياللى واقف على الرصيف وسامعنى ..ممكن يكون اخوك هوا اللى محتاج الدم.....اتبرعواااااااااااااااا ...."
اعااااااااااااااااااااا
كان صوت من الجحيم بجد
ركبت مع سواق مبيفهمش......ااقوله ايوة على جنب لو سمحت....كشل كلمة لو سمحت ...غريبة شوية على ودنه
نزلنى بعد المكان .....يجى بعشريين متر
....نزلت وعقبال ما اعدى....الله يسامحه سواق تاكسى غرقنى بمياه نظيفه جدا
.....وبقيت بفردتتين .......واحدة جميلة لونها بمبى ...والتانية رائعة برضه......سودااااااااااااااا
دخلت املعرض ملقتش ناس...طيب ياجدعان ..أى حد
مفيش
.....
اطمنت ان لوحتى موجودة
وقولت لازم اروح.....لقيت حد بينادى ...استبعاف تحلبير
فهمت انها اسعاف تحرير
....ركبت ....ضحك عليا وخد منى جنيه كامل ....
اعتقد انى عقبال ما وصلت البيت اتبهدلت كتييييييييييييييير اوى
...عرفت ان دى اخره .....اللى يسيب بيته وناسه
...ويسيب اون تى فى .....وتويتر
........وامن الدولة العظماء
........والناس اللى بيلاقوا جثثها فجاءة
سبحان الله
......لأ واللى بيتعذبوا كمان
.......
انا مش هنزل الا علشان ااقول لأللدستور المرقع
...انا مات لى اكتر من 400 اخ واخت
................
ولما ماتوا ودفعوا حياتهم
مكانش علشان اى حاجة
انا مش عبيط انا عايز دستور جديد












المهم انى وصلت لاستنتاج ....دى مؤامرة عليا
وانا مش هنزل تانى
الا وتويتر فى جيبى ......لأ على التعديلات فى دماغى
وأتكل على الله
......

Comments

Popular posts from this blog

بلورة

monoprint 3

فينيسيا