مقدمة

مع انقطاعى مدة طويله عن النت ... خلق جوايا حاجات كتير... بقيت اشوف المشاهد بوضوح اكتر... بقى عندى اراء خاصه بيا من غير اى تأثير خارجى عليها
. اكتشفت ان تويتر والفيس بوك . ليهم تأثير مش هين ابدا على التفكير
.. فى الفترة دى كنت لما بشوف حاجة.. او افكر فى حاجة كنت بكتبها ..بكتبها بالطريقه التقليديه ..ورقه وقلم
. يعنى قبل كدة لما كان فى حاجة بيتحصل وببقى عايزة اكتب.. احتفظ بداخلى بخواطرى ولما اروح افتح المدونة ...واكتب على طول... لكن كتابتى على الورق خلتنى اكثر صراحه ..مع نفسى
لانى لما كنت بكتب فى المدونه انا عارفه ان حتى مع انى مسحتها من على تويتر والفيس بوك .. بس اكيد فى حد بيقرأ الكلام ده...لكن لما كتبت على الورق حسيت انى بكلم نفسى اكتر
..كتبت حاجات صادقه وكاشفه
..يمكن يجيى يوم واكتبهم على المدونة.....يمكن
.. دى مشاهد وخواطر... حستها او شفتها فى فترة اسبوعيين فاتوا...هاكتبها زى ما كتبتها على الورق
. واستحملوا انها كتير .. ده نتاج اسبوعيين

Comments

  1. حمد لله ع السلامة.. وحشتينا يا هبة :)

    ReplyDelete
  2. الله يسلمك ... ايمان
    ..احساسى انك بتقرأى مدونتى ده بسطنى جدا ..متتخيليش قد ايه ؟
    :)))
    ..
    شكرا على الدفعه المعنوية دى

    ReplyDelete
  3. المدونة جميلة ياهبة
    حستها قطعة جميلة من نفسك
    حستها كلها روحك
    بحب المدونات اللي كده جدا
    ماتهجريهاش بقا
    حنان

    ReplyDelete
  4. هيا انا بجزء كبير جدا
    :)..اتمنى انى مهجرهاش
    شكرا يا طنط حنان

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

بلورة

monoprint 3

السنه الجديده