...

... كل اعراض الانسحاب
.. انى مش عايزة احكى ...اكتئبت .. بحلم احلام يقظه
عماله اشوف بحر .. واشوف صحرا .. واشوفنى . وانا مش هنا بكل شكل
عندى رغبه شديده . انى اترمى فى حضن "يُحضُنى ". وبس
بقيت احط كُحل بس علشان امسحه
قلعت حلقى اليمامه :(
قفلت تويتر والفيس بوك 
بعد ما ارتجعت القوقعه داخلى   ..
اتمشى تحت الشمس ..مخدتش بالى الا لما احس ان وشى اتحرق
.. وافكر وافكر وافكر ...فى اى كلام
. .. مش طبيعى ابدا ..انى تعبانه بقالى سنتين يعنى
مش طبيعى ومش منطقى .. مينفعش
ومينفعش انى ااقول لنفسى مينفعش غير انى اكون كويسة
انا على طول كويسة .. على طول . قوية
على طول لازم اعمل اللى المفروض اعمله
على طول بضغط على نفسى ... يعنى يوم هاروح امضى استقالتى ..
ويبقى عندى صداع .. رجلى وجعانى .. ومعتذرش
..انا مش مركزه .. ومشوشره.. ومتوتره .. ده غير انى خايفه
.. مش عارفه هل انا ". غاويه نكد "؟..
ولا انا بحبكها ومش باخد الدنيا بسهوله ؟..
 مش عارفه ..ومبقتش عارفه ... واللى كنت عرفاه مبقتش عارفه هو صح ولا لأ ؟
..
مش عارفه هستحمل العرض المستمر ده ؟
.. هستحمل ؟؟؟
.. ولا الصداع ورجلى وودنى ... اشارات لانهيار ؟
.
هل طبيعى انى احلم يومين ورا بعض انى فى غيبوبه ؟.. ومبسوطة ؟
.الاتنين
:)
. اللى اعرفه ان ربنا يستر 

Comments

Popular posts from this blog

monoprint 3

بلورة

السنه الجديده